Thursday, July 15, 2010

Nama aku Haagen

Hello pembaca semua, ini entry first aku.. So aku perkenalkan diri aku dulu. Nama aku Haagen, mak aku dari spesisNorwegian Forest Cat, bapak aku lak dari spesis British Short Hair..so aku kira mix la.. tapi aku ni bukan jenis pedigree (ada cert), orang kucing panggil spesis aku ni Domestic Long Hair (DLH). Aku di lahirkan di Pakcu Usual Pet Shop pada 1 Mei 2010.

Adoption

Pada 15 Julai 2010, tuan baru aku ambik aku sebagai anak angkatnya.
Katanya sebagai pengganti Shiro yang telah mati

So pada petang itu, aku ada rumah baru.yeahhhh



Sebelum aku balik, aku diberi vaksin pertama aku.

Vaksin: Fel-O-Vax IV Cat (feline) Vaccine RM 35



Masa aku berada di petshop, aku diberi makan Blackwood for kitten. Tetapi tuan baru aku beli Royal Canin Babycat 34 sebagai santapan. Premium food? ye kot..

So royal canin babycat 34 2kg RM 79.40




Untuk membawa balik aku, tuan baru aku membeli beberapa barang lain seperti.

1.Litter box and scoop RM 28
2.Fussy Cat little sand RM 22
3.Bekas makanan FOC
4.Mainan FOC

Aku pun tinggal dirumah baru ku..Home sweet home..!!

No comments:

Post a Comment