Tuesday, July 27, 2010

Shopping lagi weiii..hahahha

Hari ni tuan aku ke Mid Valley lak.. asalnya nak usha Himalaya Liv 52 vet liquid.



benda ni adalah persedian herba dan ia boleh:
1.Menjaga kesihatan hati
2.Meningkatkan fungsi hati
3.Membantu tumbesaran kucing
4.Menaikkan selera makan kucing
5.Mencegah penyakit hati
6.sesuai untuk kucing yang baru lepas pembedahan

Tuan aku bagi aku minum pakai picagari...uwekk..tak sedap..sempat aku sembur keluar.

Harga dekat Pets Wonderland: RM 12.90

Macam biasa la..tuan aku mesti terlebih belinya..
Asalnya dia nak beli treat Greenies untuk aku..



Harga kat Pet Wonderland: RM 15.60

Tuan aku cakap harga cam tak munasabah lak. So dia beli Hartz Crunch 'n Clean



Benda ni macam twistiest la..junk food..tapi ada khasiatnya:
1.Cegah plak dan tartar pada gigi kucing (sama macam produk Greenies)
2.Membekalkan vitamin tambahan dan taurine (penting untuk kucing)

Aku sangat suka treat ni..sedap weii..setiap kali tuan aku bagi makan 5 ketul..sehari dua kali je..

Harga kat pet wonderland RM 13.20 (murah 2 ringgit dari greenies)


Last sekali dia beli mainan baru untuk aku. Kat rumah dah ada cat tree,bola loceng dan teaser..so tuan aku cakap nak beli utk aku self play.
Rupanya mainan aku terbahagi kepada 3 jenis:

1.Interactive (melibatkan tuan aku)
2.Swat (aku main sorang)
3.Hunting (aku main sorang)

So dia belikan aku mainan jenis swat Hartz Birds of a Tether



Harga kat pets wonderland RM 14.90 (ada 10% diskaun)

Sebelum ini aku cakap aku ada kurap (ringworm), so tuan aku beli Betadine.
Untung beli benda ni..manusia boleh pakai, aku pun boleh pakai.




Kat Waston harga dia RM 9.50

Total kali ni RM 49.80

HAHAHAHHAHAHA

No comments:

Post a Comment