Saturday, July 17, 2010

Windows Shopping la konon!!

Tuan aku keluar ke kenduri kawan dia kat Putrajaya, selepas itu dia pergi IOI Mall puchong. Katanya hendak ke Daiso (RM5 Store). Sana maybe ada barang-barang untuk aku dengan harga RM5 sahaja.

So dekat DAISO dia beli:

1. Syampu Kucing Daiso RM 5
2. Fur Remover (buang bulu kucing melekat dkt baju) with 2 refill RM 10
3. Mangkuk makanan seramik RM 5
4. Sikat kucing RM 5

Windows shopping la sangat!!

Lepas tu dia singgah Bandar Puteri Puchong (Pets2u) dan beli:

1.Hagen CatNip Spray RM 17.90
2.Percell Cat Tree RM 73

Hagen Catnip spray ni untuk disembur ke tempat-tempat yang kucing tak suka then jadikan tempat tu tempat favourite kucing!!



So tuan aku spray kat cat tree, ball, dan tempat tidur aku.Hahaha..yes aku pergi ke cat tree dan aku sentuh bola tu..tapi..aku tak tidur kat katil aku.hahaha



So hari ni tuan aku spend RM 115..padan muka!! windows shopping la sangat!!

No comments:

Post a Comment