Monday, July 19, 2010

Susu?

Yeah..aku mengaku..aku ni makan sikit..memilih lak tu..bila la aku nak gemuk..owh..lupa berat badan aku sekarang 1kg je.. tuan aku risau..hahahaha

Dia pun pergi makan tengah hari dekat Seksyen 7 Bangi. Lepas habis makan dia singgah ke World of Pet. Tup tup..dia beli something..hahaha

1. Benjy v-milk for cat RM 9
2. Whiskay junior for kitten RM1.20



Susu lebih kurang macam ni la..brand je lain, ni Nicky.. Nicky kalau beli dkt pasaraya bintang kajang, RM 7.50 je...

Hari tu aku makan wet food..ok la..takde la sedap sangat..tp aku habiskan la..
Susu? uwekkk..ingat aky budak kecik lagi ke (padahal ye pun..aku baru 2 bulan lebih).. aku minum ala kadar..lepas tu aku blah..

Susu dah tak perlu dah untuk anak kucing umur 2 bulan ke atas..dengar ye semua!!

so hari ni dia habis RM10.20

No comments:

Post a Comment